[PROMOCJA ZAKOŃCZONA] Promocja Twisto z rekordowym bonusem ponownie jest dostępna.
Ostatni raz promocja Twisto z takim bonusem była dostępna w grudniu, ale w związku z wielkim zainteresowaniem pula nagród wyczerpała się szybko, bo po zaledwie kilku dniach i powróciła nagroda w "standardowej" wysokości, czyli 60 zł. Ale od teraz ponownie można załapać się na 100 zł!
Łatwy bonus od Twisto
Czym jest Twisto? Twisto to fintech (czyli firma łącząca innowacje technologiczne z finansami) wywodzący się z Czech, ale działający międzynarodowo (w tym i w Polsce). Wzorem banków organizuje promocje, w których do wzięcia czeka gwarantowana nagroda. A najnowsza, IX edycja jest promocją w najlepszym wydaniu, czyli z bonusem 100 zł.
Produkt, który występuje w roli głównej w niniejszej promocji to Twisto Free, do którego dostęp można mieć za pomocą "tradycyjnej" karty płatniczej Mastercard (w formie plastikowej) lub za pomocą karty wirtualnej.
W uproszczeniu: Twisto daje limit, z którego posiadacz może korzystać bez kosztów. Po zakończeniu miesiąca kalendarzowego pojawi się zestawienie transakcji i do 15. dnia miesiąca kalendarzowego (następującego po miesiącu wykonania płatności) wykorzystane środki będzie należało oddać (robiąc to w tym terminie, oddasz dokładanie tyle samo, ile z karty zostało wydane).
💡 Przykład: kartą Twisto wykonasz płatności w dniu 23. (np. 60 zł) i 27.02. (np. 40 zł). W dniu 1.03. otrzymasz zestawienie transakcji, a do 15.03. będziesz mieć czas na oddanie kwoty wykorzystanej w lutym. Oddasz wtedy 100 zł i ani grosza więcej. Spłaty dokonywać można przelewem (np. z własnego konta w dowolnym banku) na wskazany rachunek lub za pomocą BLIKa, lub... bonusem otrzymanym od Twisto właśnie dzięki niniejszej promocji. Zatem innymi słowy: zakupy za 100 zł będziesz mieć na koszt Twisto.
Dla kogo promocja? Udział w promocji karty Twisto wziąć może osoba pełnoletnia, która posiada konto osobiste w dowolnym banku (w celu weryfikacji będzie bowiem trzeba wykonać przelew w wysokości 1 zł z własnego konta; tę kwotę Twisto oczywiście zwróci).
Dostępność promocji. Aktualna promocja z bonusem 100 zł ma być dostępna do wyczerpania puli 2500 bonusów po 100 zł każdy. Z udziałem nie warto więc zwlekać (poprzednia edycja zakończyła się w niespełna 5 dni).
A potwierdzeniem brania udziału przez Twój wniosek w promocji z bonusem 100 zł jest informacja, którą można znaleźć na jednym z początkowych etapów jego składania (zaraz po podaniu maila i ustaleniu własnego hasła do Twisto):
Aktywacja kodu o wartości 100 punktów oznacza otrzymanie bonusu 100 zł od Twisto |
Taki komunikat we wniosku potwierdza również, że promocja jest nadal dostępna.
Zasady promocji. By uzyskać bonus 100 zł od Twisto:
- zawnioskuj o Twisto, akceptując przy tym regulamin i wyrażając zgody na kontakt za pośrednictwem urządzeń końcowych i otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną;
- w okresie promocji nie wypowiadaj, ani nie odstępuj od umowy, nie wycofuj zgód, ani nie zgłaszaj sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Uczestnika w celach marketingowych.
Twisto - prześwietlenie oferty
💡 Karta wirtualna to taka karta, którą można płacić w Internecie wszędzie tam, gdzie możliwe jest płacenie kartą płatniczą (np. na Allegro). Wtedy tak, jak przy podawaniu danych z "tradycyjnej", plastikowej karty, podać będzie należało jej numer, datę ważności oraz kod CVC (wszystkie te dane znajdziesz po zalogowaniu do panelu Twisto w zakładce Karty => Karta wirtualna => szczegóły karty). Jednak kartą wirtualną nie da się płacić w punktach handlowo-usługowych (czyli np. w sklepach stacjonarnych), bo - jak nazwa wskazuje - nie ma ona formy fizycznej. Karty wirtualnej nie da się podpiąć pod Google Pay czy Apple Pay.
Porównanie planów Twisto: Space i Online |
- od razu podczas składania wniosku wybierzesz plan Online i płacić będziesz wtedy wyłącznie w Internecie (wykorzystując darmową kartę wirtualną);
- podczas składania wniosku zdecydujesz się na plan Space (który przez 3 miesiące można wypróbować za 0 zł) - dostaniesz wtedy "zwykłą" kartę, którą Twisto prześle Ci listem w ciągu kilku-kilkunastu dni - za jej pomocą będziesz płacić gdzie chcesz (zarówno w Internecie, jak i w punktach handlowo-usługowych), a nim upłynie promocyjny okres zwolnienia z opłaty za plan Space, będzie możliwe przejście na darmowy plan Online (rezygnując wtedy z plastikowej karty - wszystko to da się zrobić za pomocą panelu Twisto).
Mogę skorzystać ponownie? Wyrabiałem Twisto ponad rok temu i zrezygnowałem.
OdpowiedzUsuńMnie odrzucili. Też miałem i rok temu zamknąłem
UsuńJak wygląda późniejsza rezygnacja?
OdpowiedzUsuńMailem lub listownie. Poprosiłem o potwierdzenie zamknięcia mailem i mi przysłali.
Usuń22 —Wypowiedzenie Umowy o usługę płatniczą:
Usuń22.3.1 — w formie ustnej – przez telefon kontaktując się z Działem obsługi klienta +48 22 263 02 10; lub
22.3.2 — w formie pisemnej (art. 78 Kodeksu cywilnego) – przesyłając oświadczenie o wypowiedzeniu podpisane własnoręcznie przez Użytkownika na adres korespondencyjny Twisto Polska sp. z o.o.: ul. Zgoda 3/8A, 00-018 Warszawa; lub
22.3.3 — w formie elektronicznej (art. 78 § 1 Kodeksu cywilnego) - przesyłając oświadczenie o wypowiedzeniu podpisane przez Użytkownika przy użyciu podpisu elektronicznego weryfikowanego przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu na adres e-mail kontakt@twisto.pl.
Super promocja. I dodatkowo możliwość spłaty każdej transakcji blikiem co ułatwia spełnianie warunków w promocjach bankowych albo żeby uniknąć opłat (PKO, Getin i teraz Santander).
OdpowiedzUsuńjak zamknac konto w twisto?
OdpowiedzUsuńMa ktoś wzór rezygnacji?
OdpowiedzUsuńNapisałem krótko: Rezygnuję z usługi i całościowo wypowiadam umowę. Proszę o potwierdzenie mailem gdy moje wypowiedzenie zostanie zrealizowane.
UsuńJak mogę wykorzystać bonusowe punkty - 100 pkt, które mam przydzielone i widoczne po zalogowaniu do Twisto. Nie otrzymałam żadnego kodu z bonusem.
OdpowiedzUsuńPo wykonaniu płatności Twisto (za pomocą karty wirtualnej lub tradycyjnej) i jej zaksięgowaniu będzie można wykonać spłatę wykorzystanej kwoty, wykorzystując wtedy przyznane punkty (100 punktów = 100 zł na spłatę).
UsuńAle jak znaleźć tę wirtualną kartę TWISTO?
UsuńPo zalogowaniu do Twisto w zakładce 'karta'. I tam też będzie zawsze podgląd do 'Szczegółów karty', tzn. będzie można odkryć jej numer i pozostałe dane niezbędne do uzupełnienia podczas płatności kartą w Internecie.
UsuńA jak spłacić zakupy? Trzeba czekać na koniec miesiąca? Ta radę punktami zapłacić za kilka transakcji w sumie na 100 zł?
Usuń"wybierzesz plan Online i płacić będziesz wtedy wyłącznie w Internecie (wykorzystując darmową kartę wirtualną)" - niezbyt to dla mnie jasne skoro karta wirtualna (apka) ma ponoć opcję BLIK-a. Teraz w większości sklepów stacjonarnych można płacić tą metodą wiec czy słowo "wyłącznie" jest prawdziwe...? Posiadacze kart wirtualnych albo wiedzę na ten temat zechcieliby się odpowiedzieć?
OdpowiedzUsuńPozdrawiam
Adek
Mam aplikację Twisto i nie widzę tam możliwości generowania 6-cyfrowego kodu BLIKa, by móc nim płacić. BLIK jest dostępny wyłącznie w aplikacjach banków.
UsuńW Twisto jest możliwość dokonania spłaty wykorzystanej kwoty z Twisto, ale wtedy będzie to transakcja w historii konta bankowego.
Ile czasu jest ważny "bonus 100 zł"? Chodzi mi o to czy mogę go wykorzystać np. w marcu (za płatności wykonane w lutym), lub w kwietniu?
OdpowiedzUsuńZ tego co pamiętam z poprzedniej edycji to ważny był 6 miesięcy.
UsuńCzy promocja jest jeszcze aktywna? Przy rejestracji nie widziałem komunikatu o przyznaniu bonusu i narazie wstrzymałem się z wykonaniem przelewu weryfikacyjnego...
OdpowiedzUsuńAktywna. Przed chwilą złożyłem wniosek i był komunikat o 100 punktach tak jak na zrzucie który daje Złotówa.
UsuńJak jest z dochodem? Trzeba podać, ale czy to jakoś jest weryfikowane?
OdpowiedzUsuńTylko deklarujesz. W żaden sposób tego nie sprawdzają.
UsuńCzy dobrze wywnioskowałam z regulaminu, że jest to sprzedaż premiowa, w związku z czym będzie to trzeba później uwzględnić w zeznaniu dochodowym?
OdpowiedzUsuńPoszło szybko i sprawnie, weryfikacja wczoraj kilka godzin, od razu zapłaciłem 100zł, dzisiaj transakcja była już zaksięgowana i spłaciłem ją punktami - nie trzeba było czekać na wyciąg. Zastanawiam się czy można wobec tego odstąpić od umowy w terminie 14-to dniowym zamiast klasycznie z okresem wypowiedzenia? W regulaminach nie znalazłem żadnej wzmianki o tym że takie prawo nie przysługuje, jedynie taka wzmianka:
OdpowiedzUsuń21.1 — Użytkownik może odstąpić od Umowy o usługę płatniczą, w całości lub w zakresie danej Usługi płatniczej, w terminie 14 dni licząc od dnia zawarcia danej Umowy o usługę płatniczą.
21.2 — Niezależnie od powyższego prawa, Użytkownik ma prawo odstąpić od Umowy o usługę płatniczą w zakresie Karty w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania pierwszej Karty, o ile nie wykonał nią żadnej Operacji. W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia, Dostawca może obciążyć Użytkownika kosztami związanymi z wydaniem Karty w wysokości określonej w Tabeli opłat i prowizji.
- jednak w TOiP nie ma nic o tym, poza tym dotyczy to chyba karty plastikowej (choć z drugiej strony - "Karta wirtualna oznacza szczególny rodzaj Karty (...)". W ostateczności wypowiem normalnie, mogę nawet zaczekać, ale jak nie trzeba to po co :)
Witam,
UsuńI jak wypowiedziałeś to? Bo zrobiłem tak samo jak ty - zapłaciłem kartą i spłaciłem ją punktami i zastanawiam się czy mogę już to wypowiedzieć. Prosiłbym o odpowiedź bo nie wiem czy czekać czy to wypowiadać
Wypowiedziałem korzystając z formularza dostępnego na ostatniej stronie w umowie którą przesyłają mailem, w tej umowie jest jeszcze jeden punkt dotyczący wypowiedzenia "w formie dokumentowej" na adres mailowy bez wzmianki o kwalifikowanym podpisie elektronicznym jak w punkcie wcześniej, ale nie dostałem jeszcze odpowiedzi. Autoresponder pisze że odpowiadają na większość pytań do 72 godzin w dni robocze, wysyłałem w piątek, tak więc jeszcze poczekam ze dwa dni a później wyślę poleconym jeśli nie otrzymam odpowiedzi.
UsuńWypowiedziałem korzystając z formularza dostępnego na ostatniej stronie w umowie którą przesyłają mailem, w tej umowie jest jeszcze jeden punkt dotyczący wypowiedzenia "w formie dokumentowej" na adres mailowy bez wzmianki o kwalifikowanym podpisie elektronicznym jak w punkcie wcześniej, ale nie dostałem jeszcze odpowiedzi. Autoresponder pisze że odpowiadają na większość pytań do 72 godzin w dni robocze, wysyłałem w piątek, tak więc jeszcze poczekam ze dwa dni a później wyślę poleconym jeśli nie otrzymam odpowiedzi.
UsuńPrzed chwilą dostałem maila z informacją że przyjęli wypowiedzenie i za 30 dni konto zostanie zamknięte. Niech już tak będzie, czas nie miał dla mnie tutaj żadnego znaczenia.
UsuńJak użyłeś tej karty wirtualnej? ja chciałam zapłacić w sklepie internetowym bon prix, wpisałam wszystkie dane karty i nic... nie zadziałało. M.in. było pole do wyboru typu karty tzn. maestro, visa itp... i to zostawiłam puste bo nie było opcji twisto . Co robić?
UsuńZłotówa jak to jest z tym pełnomocnictwem...bo pisze tam, że upowazniam twisto do zawierania kolejnych i dalszych umów jak również mają możliwość przekazywania dalej mojego pelnomocnictwa... Oczywiście nie na przy tym zapisie sprecyzowanej konkretniej umowy. Czy nie jest to zbytnie ryzyko akceptując takie niedoprecyzowane pełnomocnictwo?
OdpowiedzUsuńPełnomocnictwo dotyczy zawarcia umowy na podstawie wniosku (a pojęcie Umowa jest zapisane wielką literą, więc jest zdefiniowane - dotyczy parametrów opisanych w dokumencie, takich jak m.in. wysokość limitu).
UsuńMożna dostać bonus za otwarcie konta ale z linka od znajomego? Wtedy byłoby 100+10 za założenie z polecenia. Nie widzę info o nie łączeniu promocji.
OdpowiedzUsuńPromocja nie łączy się z programem poleceń. W polu na kod promocyjny może znajdować się tylko jeden kod (albo polecenia - co da 10 zł, albo ten który daje 100 zł).
UsuńNiestety nie da się połączyć. Przez to dostałem tylko 10 zł.
UsuńCzyli jak wezmę plastikową kartę to trzy miesiące bez opłat i potem mogę zmienić plan na online bez opłat? Czy lepiej wziąć plastik i po dwóch miesiącach wypowiedzieć umowę?
OdpowiedzUsuńTak, można zmienić plan Space na Online bez opłat. Druga opcja (z rezygnacją) też wchodzi w grę.
UsuńCzy jak wykorzystam kod można odrazy wypowiedzieć umowę czy trzeba trzymać kartę jakiś czas?
OdpowiedzUsuńAktywna jeszcze? Pojawia się jakiś komunikat że się bierze udział w promocji? Bo nie wiem czy zakładać
OdpowiedzUsuńGdy we wniosku jest komunikat o 100 punktach (które oznaczają bonus 100 zł; podgląd tutaj), to oznacza, że promocja nadal jest dostępna. Ten etap wniosku jest bardzo szybko (zaraz po podaniu maila i ustaleniu własnego hasła do Twisto). I na chwilę obecną promocja jest nadal dostępna.
UsuńRozumiem, że ostatniej zgody dotyczącej maszych danych nie musimy zaznaczać?
OdpowiedzUsuńLink nie działa.
OdpowiedzUsuńDzięki za sygnał. Być może to coś chwilowego. Obecnie już działa. Promocja jest nadal dostępna.
UsuńJak napisać rezygnacje mailowo? Ma ktoś może wzór wypowiedzenia umowy??
OdpowiedzUsuńMożna, w piątek tak zrobiłem, przed chwilą dostałem maila z informacją że przyjęli dyspozycję. Jest w umowie którą przesyłają po otwarciu, na ostatniej stronie. Na ich stronie internetowej też gdzieś tam widziałem.
UsuńZ karty jak zrezygnować.?osobno trzeba czy zamykają przy wypowiedzeniu całej umowy?
OdpowiedzUsuńCzy aby wykorzystać ten bonus zakupy muszę zrobić w określonych sklepach https://www.twisto.pl/poznaj/nasze-sklepy/. Nie ma tam allegro. Jeżeli zrobię zakupy na allegro to uznają czy nie?
OdpowiedzUsuńTen wykaz sklepów to co innego (forma zakupów z odroczoną płatnością). Kartą Twisto można płacić wszędzie tam, gdzie możliwe są płatności kartą Mastercard.
UsuńO co chodzi z limitem kredytowym? Trzeba ustalić jakąś kwotę np. 1500 zł i gdzieś w mailu wyczytałam, że RRSO wynosi 67,15%, czyli jednak jest jakaś prowizja do zapłaty od tej kwoty za którą zrobię zakupy w danym miesiącu?
OdpowiedzUsuńTo hipotetyczna symulacja. Jak spłacisz w wyznaczonym terminie to bez kosztów. Tak jak z kartą kredytową.
UsuńIle czekaliście na weryfikację? Ja już czekam od poniedziałku. Przelew robiłem przez konto, 1zl już wruciło a na czacie nikt nie odpisuje.
OdpowiedzUsuńWniosek złożyłam w niedzielę i dalej czekam na weryfikację, prawie tydzień. Pojawia mi się powiadomienia, że czekają na przelew 1 zł, chociaż wpłaciłam i w poniedzialem miałam już zwrot tego przelewu
UsuńA co się stanie, jeżeli zwrócę produkt, za który zapłaciłam punktami (kosztował >100zł)? Oddadzą mi punkty i pieniądze, czy tylko kwotę, którą zapłaciłam, a punkty przepadną?
OdpowiedzUsuńJak wydasz 100 zł i spłacisz punktami to zwrot zakupionego towaru spowoduje nadpłatę na karcie o te 100 zł więc i tak będziesz musiała to wydać podczas innych zakupów.
UsuńJak jest z tą kartą plastikową? Trzeba ją odsyłać albo coś jak się zmieni po 3 miesiącach na plan online? Nie ma żadnych opłat za użytkowanie tej karty?
OdpowiedzUsuńNie trzeba odsyłać. Przy zmianie z pakietu Space na Online karta po prostu jest dezaktywowana.
UsuńMożna przejść wcześniej na plan online? Czy trzeba czekać te trzy miesiące?
OdpowiedzUsuńMożna kiedy się chce.
UsuńZaczyna mnie to denerwować, wniosek złożony 15 stycznia i cały czas wyświetla mi się informacja, że trwa weryfikacja i mam wpłacić 1 zł, który już dawno wpłaciłam i mi oddali. Masakra
OdpowiedzUsuńIle się czeka na kartę przy wyborze SPACE? Wybrałem Space we wniosku a teraz po zalogowaniu wogóle nie widać karty plastikowej. W zakładce karta jest tylko karta wirtualna. Wiesz może Złotówa jak to wygląda jak karta przyjdzie? Jak ją aktywować skoro jej nie widać w aplikacji?
OdpowiedzUsuńPrzychodzi po ponad tygodniu. Nawet ok. 10 dni
UsuńCzemu nie mogę zapłacić kartą wirtualną? wpisałam wszystkie dane, zostawiłam tylko puste pole "typ karty" bo nie wiem co mam wybrać są tam oprócz master card i visa też różne inne ale nie ma twisto :-(
OdpowiedzUsuńTo karta Mastercard.
UsuńCo z kartą jak się zmieni na plan online?? Dezaktywują ją automatycznie czy jak?
OdpowiedzUsuńJak zmienisz plan na Online to z karty możesz korzystać do końca miesiąca. Sama się dezaktywuje a od 1. marca będziesz mieć plan Online.
UsuńMinął miesiąc i nadal z żoną nie otrzymaliśmy kart plastikowych pomimo wybrania planu Space podczas składania wniosku. Trzeba ją dodatkowo zamawiać czy powinna zostać wysłana z automatu przy wyborze SPACE? Wiesz coś Złotówa jak to wygląda?
OdpowiedzUsuńPowinna być wysłana z automatu. Sugeruję więc kontakt z Twisto, by zweryfikowali sprawę (i wysłali nowe karty). A jakby co, to można też korzystać z karty wirtualnej.
Usuńtrzeba wejść w zakładkę karty i stamtąd wysłać prośbę o jej wydanie
Usuńjak długo czeka się na weryfikację
OdpowiedzUsuńW ciągu doby powinna nastąpić (licząc dni robocze).
UsuńWczoraj wypełniłam wniosek, przed chwilą konto zostało aktywowane
OdpowiedzUsuńJak spłacić zadłużenie punktami przed otrzymaniem wyciągu?
OdpowiedzUsuńDopiero jak płatność zostanie zaksięgowana to można w nią kliknąć w historii transakcji i wybrać spłatę.
UsuńUdało się więc promocja jeszcze jest dostępna.
OdpowiedzUsuńDzięki bardzo! :)
OdpowiedzUsuńMnie odrzucili, a nigdy nie miałam wnioskowalam pierwszy raz :(
OdpowiedzUsuńMnie odrzucili wniosek. Nie wiem dlaczego.
OdpowiedzUsuńA mnie odrzucili :(
OdpowiedzUsuńproszę powiedzieć jak po uzyskaniu nagrody mozna zrezygnowac w twisto?
OdpowiedzUsuńZałożyłam Twisto w marcu. Przez 3 miesiące korzystałam bezpłatnie z planu Space. Pod koniec czerwca zmieniłam plan na Online. Za czerwiec została mi naliczona opłata 1 zł, która widnieje jako opłata taryfowa. Czy opłata została mi słusznie pobrana i tak właściwie za co?
OdpowiedzUsuń