Darmowa pożyczka (RRSO 0%) Net Credit + bonus pieniężny 100 zł

[PROMOCJA ZAKOŃCZONA] W Net Credit do wzięcia czeka darmowa pierwsza pożyczka (z RRSO 0%). 


Darmowa pożyczka Netcredit z bonusem 100 złAle brak jakichkolwiek kosztów to niejedyny plus tej propozycji. Bo aktualnie za skorzystanie z propozycji dostaniesz jeszcze bonus 100 zł, który wpadnie na wskazane przez Ciebie konto.


Darmowa pożyczka z bonusem 100 zł? Jak to możliwe? 


W czasach, gdy stopy procentowe są na historycznie niskim poziomie, to pożyczanie pieniędzy stało się dość tanie. Firmy pożyczkowe chcąc poszerzać grono swych klientów, proponują pierwszą darmową pożyczkę (RRSO 0%) dla nowych klientów. Dla tego rodzaju firm to koszt stosunkowo mały. Przyjmując taką strategię "na zachętę" działają podobnie jak banki, które wypłacają premię za otwarcie konta albo jak ubezpieczyciele oferujący zniżki dla nowych klientów lub telekomy, które często dają lepszą propozycję dla nowych, niż do odnawiających umowę klientów. A czym ryzykują pożyczkodawcy dając pożyczkę za darmo? W zasadzie niczym, bo dla osób, które chociaż o dzień spóźnią się ze spłatą, naliczą opłaty, które rekompensują im taką promocyjną pożyczkę z nawiązką. Na potrzeby promocji Net Credit ze spłatą pożyczonej kwoty nie trzeba jednak czekać do ostatniej chwili. Pożyczone w promocji środki można zwrócić wcześniej, ale o tym za chwilkę...

Brak odsetek i innych opłat robi wrażenie, aczkolwiek trzeba pamiętać, że to pożyczka na bardzo krótki czas i na niewielką kwotę. Zatem jeśliby pożyczoną kwotę ulokować na 30 dni (bo tyle trwa darmowa pożyczka) np. na koncie oszczędnościowym, to zysk będzie i tak niewielki. Ale wszystko się zmienia, jeśli doliczymy do tego gwarantowany bonus pieniężny na start. A w tym przypadku 100 zł za pożyczkę Net Credit do wzięcia jest w bardzo prosty sposób.


💡 Net Credit to szybka pożyczka bez zabezpieczeń i bez dokumentów, o którą wnioskować mogą osoby w wieku od 20 do 70 lat.


Dla kogo darmowa pożyczka Net Credit i bonus 100 zł?


Udział w promocji darmowej pożyczki wziąć może pełnoletnia osoba fizyczna (w tym prowadząca działalność gospodarczą lub zawodową)

Pierwsza pożyczka Net Credit za 0 zł (RRSO 0%) udzielana jest wyłącznie klientom, którzy jeszcze dotąd nigdy nie skorzystali z produktów oferowanych przez Net Credit, ani Payday Loans. I także bonus 100 zł za pożyczkę w Net Credit przewidziany jest wyłącznie dla nowych klientów.


Zasady promocji "BlueBonus" z premią 100 zł za darmową pożyczkę w Net Credit.


By wziąć udział w akcji i zgarnąć gwarantowany bonus na start:
  • za pośrednictwem strony promocji przejdź do złożenia wniosku o pożyczkę w Net Credit (podaj w nim te same dane, co podczas rejestracji);
  • zawrzyj umowę o pożyczkę (zrobisz to za pomocą przelewu weryfikacyjnego w wysokości 1 zł z własnego konta w banku) i nie odstępuj od niej (a więc przez min. 14 dni utrzymuj pożyczkę, bo tylko w takim okresie wcześniejsza spłata pożyczki oznaczałaby odstąpienie od umowy; później mamy do czynienia ze standardową spłatą, która już nie jest traktowana jak odstąpienie).


Bonus 100 zł za pożyczkę Net Credit otrzymasz w ciągu 28 dni od zawarcia umowy o pożyczkę. Uprzednio musisz jedynie pamiętać o tym, by na stronie promocji dodać numer swojego konta, na które chcesz, by wpłynął bonus 100 zł (po zalogowaniu kliknij tam w "TWÓJ PROFIL" i dalej wybierz opcję "edytuj dane"; podaj numer składający się z przedrostka PL i 26 cyfr, zapisanych ciągiem, bez spacji).

Darmowa pożyczka dla nowych klientów Net Credit charakteryzuje się tym, że: 
  • maksymalna kwota pożyczki to 3 000 zł;
  • prowizja to 0 zł; 
  • opłata przygotowawcza to 0 zł;
  • całkowita kwota do spłaty = kwota zaciągniętej pożyczki; 
  • RRSO (czyli Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0%; 
  • termin spłaty pożyczki bez kosztów to 30 dni (przykładowo dla wniosku o pożyczkę złożonego w dniu 19.11.2019 r. i w tym samym dniu zawartej umowy, termin spłaty wyznaczony jest na 19.12.2019 r. - i o tej spłacie warto pamiętać, bo spłata z opóźnieniem - przy zaciągnięciu maksymalnej kwoty, czyli 3 000 zł pożyczki - wyniosłaby już aż 3848,70 zł).

Zatem spóźnienie w spłacie pożyczonej kwoty będzie oznaczało duże koszty i całkowicie "zje", ze sporą nadwyżką otrzymany bonus. Warto o tym pamiętać biorąc udział w promocji Net Credit. Szczegółowy harmonogram dla swej pożyczki otrzymasz mailem. Tam będą wiążące Cię i firmę Net Credit warunki pożyczki wraz z datą spłaty (bo w ramach pożyczki przewidziana jest tylko jedna rata do końca 30-dniowego okresu umowy). W dokumentacji otrzymasz też dane (w tym numer rachunku) niezbędne do spłaty pożyczki. Zrealizujesz ją przelewem z dowolnego banku. Dla bezpieczeństwa nie czekaj z tym do ostatniej chwili, bo pożyczkę z zachowaniem prawa do bonusu 100 zł możesz spłacić już po 14 dniach od zawarcia umowy.



Wniosek o darmową pożyczkę Net Credit w praktyce


Jako że opisuję wyłącznie takie produkty, z których korzystam lub co najmniej chciałbym skorzystać, to i zaciągnąłem darmową pożyczkę w Net Credit. Wniosek jest dość prosty i czytelny - przechodzi się go całkiem szybko. Najpierw otrzymałem maila powiadamiającego o wstępnym przyznaniu kwoty 850 zł (dla mnie jej wysokość nie ma znaczenia; na potrzeby promocji z bonusem 100 zł maksymalnie można zawnioskować o pożyczkę 3 000 zł). Później dotarł do mnie mail z prośbą o dokończenie rejestracji poprzez wykonanie przelewu weryfikacyjnego. Jako że był to przelew natychmiastowy, to już po kilku minutach zostałem poinformowany, że darmowa pożyczka została mi przyznana. I sama kwota również szybko wpadła na konto. Zatem teraz czekam ze spłatą 14 dni, a później już tylko za bonusem 100 zł.


Na koniec przypomnę, że do promocji z bonusem 100 zł za darmową pożyczkę w Net Credit kwalifikują wyłącznie wnioski złożone na stronie promocji darmowej pożyczki (po uprzedniej rejestracji na niej).

Bądź na bieżąco z podobnymi promocjami, jak ta powyższa. Polub Promocjobranie na Facebooku:




Promocję prześwietlił Mr. Złotówa - autor bloga Bankobranie.

Przydatne dokumenty:

152 komentarze:

  1. Czyli można spłacić pożyczkę jeszcze przed wpływem bonusu i będzie wszystko okey?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest możliwy taki scenariusz. Niespłacanie pożyczki wymagane jest jedynie przez 14 dni. Jeśli spłata nastąpi zaraz po upływie tego okresu, to nie stracisz prawa do bonusu 100 zł :)

      Usuń
  2. Skan dowodu jest wymagany?

    OdpowiedzUsuń
  3. A na jakie konto trzeba spłacić? Podają w mailu? Czyli po 14 dniach spłacam i czekam na bonus? Maksymalnie po ilu dniach muszę spłacić, żeby nie płacić odsetek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Numer rachunku do spłaty będzie przesłany w tzw. harmonogramie. Przychodzi na maila. A na spłatę jest maksymalnie 30 dni.

      Usuń
  4. "Bonus 100 zł za pożyczkę Net Credit otrzymasz w ciągu 28 dni od zawarcia umowy o pożyczkę. Uprzednio musisz jedynie pamiętać o tym, by na stronie promocji dodać numer swojego konta, na które chcesz, by wpłynął bonus 100 zł (po zalogowaniu kliknij tam w "TWÓJ PROFIL" i dalej wybierz opcję "edytuj dane")."
    Po zalogowaniu na stronie promocji bluebonus nie widzę opcji edycji profilu i podania nr konta, na które ma wpłynąć premia. Czy trzeba najpierw czekać na maila od organizatora na uzupełnienie danych konta? Opcje zmiany danych i numeru konta widzę natomiast na stronie net credit. Czy coś przeoczyłem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podgląd do panelu tutaj. Tam można podać numer rachunku.

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo. Na 2 różnych urządzeniach z systemem android, każde urządzenie posiada inną wersję systemu po prostu nie wyświetlają się opcje, o których piszesz tzn. Twój profil, edytuj dane. Brak również dostępu do tego panelu widocznego na obrazku. Poszukałem trochę informacji i już wiem jak się dostać do panelu. Po zalogowaniu na stronie promocji, do panelu na urządzeniu z systemem android można wejść przez link: bluebonus. pl/ twoj-profil (proszę usunąć zbędne spacje). Może komuś przyda się ta informacja.

      Usuń
  5. Moje pytanie... Czy "przygoda" z Net Credit może być jednorazowa? Mam na myśli fakt wzięcia tylko tej promocyjnej pożyczki z bonusem 100 zł i na tym bez żadnych innych zobowiązań i wiążących umów nie korzystać z Net Credit i rozstać się bez strachu? Na jakiej zasadzie jest umowa? Dziękuję za wskazówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spłata pożyczki = zakończenie umowy umowy o pożyczkę. Czyli pożegnanie.

      Usuń
  6. Po spłacie są jeszcze jakieś formalności związane ze spłatą? Zamykanie profilu czy coś w tym stylu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zalogowaniu do profilu na stronie Net Credit można wejść do zakładki "Moje dane"i tam można znaleźć przycisk "Usuń profil".

      Usuń
  7. może głupie pytanie ale cóż...jak już przyznają tę pożyczkę to gdzie bedę te pieniądze do wzięcia?

    OdpowiedzUsuń
  8. Wziąłem udział w 1 edycji choć nie przyznano mi pożyczki, czy mogę wziąć udział w 2 edycji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warunkiem skorzystania z promocji jest nieposiadanie wcześniej pożyczki NetCredit. Zatem jeśli jej nie miałeś, to wychodzi na to, że droga do udziału w promocji ciągle jest otwarta.

      Usuń
  9. pożyczka 2 tys na koncie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hm a mnie nie przyznano pożyczki. Można probować z innym mailem i telefonem, czy pesel już wszytsko "zalatwił"?

    OdpowiedzUsuń
  11. mam pożyczkę ale ....nie da się podać tego nr konta. Wchodzę w to miejsce, ale jaki bym nie podala nr ( w sensie próbowałam z róznych banków, bo tych u mnie pod dostatkiem :) ) to nie przechodzi i jest pod ramką info, że początek numeru jest nieprawiłowy. Co robić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Należy podać nr IBAN. Czyli przed numerem konta wpisujesz PL

      Usuń
  12. A minimalna kwota pożyczki zeby otrzymać bonus jaka jest ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin promocji nie wspomina o jakiejś minimalnej kwocie pożyczki dla uzyskania bonusu (a sama pożyczka jest od min. 300 zł).

      Usuń
  13. Muszę zakładać konto lub coś innego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie trzeba zakładać. Tylko uruchamiasz pożyczkę.

      Usuń
  14. Czyli można pożyczyć 400 zł i bonus gwarantowany ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można. Maks. 3000 zł, a min. 300 zł.

      Usuń
  15. Zarejestrowałam się stronie promocji "BlueBonus".

    Otrzymałem maila z linkiem do aktywacji konta Blue Bonus, aktywowałem i udało mi się nawet w zakładce "TWÓJ PROFIL" dodać nr konta do wypłaty premii.

    Na adres-email otrzymałem maila (tym razem z NetCredit)z tematem: "Twoja pożyczka", który kieruje mnie na stronę NetCredit w celu wypełnienia danych do pożyczki.

    Uzupełniam 300 PLN na 30 dni (żadnego peselu, nr dowodu itp.), klikam "Weź 500 zł" i ... nic.

    Nie mam maila z potwierdzeniem wysokości pożyczki ani prośby o dokończenie rejestracji poprzez wykonanie przelewu weryfikacyjnego.

    Co teraz? Łapię się na promocję, czy nie? Gdzie interweniować? A może cierpliwie czekać na kolejnego maila? Od kogo, BlueBonus czy NetCredit?

    OdpowiedzUsuń
  16. Żeby złożyć wniosek o darmową pożyczkę z premią 100 zł, na stronę Net credit należy przejść ze strony blue bonus, po założeniu konta na stronie blue bonus. Jeżeli masz już założone konto na blu bonus zaloguj się do niego. Po zalogowaniu będzie widoczny przycisk/link zacznij teraz! Przejdź do promocji. Po kliknięciu zostaniesz przekierowany na stronę Net credit i dopiero wówczas wypełniasz wniosek zakładając równocześnie konto/profil na Net credit. Należy zaznaczyć tylko te zgody marketingowe, w których na czerwono widnieje informacj pole wymagane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko pasuje do momentu:

      "(...) zostaniesz przekierowany na stronę Net credit i dopiero wówczas wypełniasz wniosek zakładając równocześnie konto/profil na Net credit".

      Wybieram 500 PLN na 30 dni, klikam "Weź 500 zł" i przerzuca mnie na stronę NetCredit, ale nie mogę założyć konta/profilu na NetCredit.

      Jak wpisuję adres e-mail (taki sam jak rejestrując się w Blue Bonus) i hasło (takie same jak w Blue Bonus) to wyskakuje "Błędny adres e-mail".

      Nie docieram w ogóle do miejsca, gdzie wpisuje się pesel i nr dowodu.

      Usuń
  17. W czasie rejestracji nie moge wpisac serii i numeru dowodu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo. Próbowałem klika razy.

      Napisałem maila z zapytaniem do blue bonus poprzez stronę kontaktową. Na razie brak odpowiedzi.

      Usuń
    2. To samo mam

      Usuń
    3. To samo, mail również poszedł. Bez odpowiedzi.
      Może zainteresowanie zbyt duże i co któryś wniosek nie przechodzi. Taka selekcja bez oficjalnego wyjaśnienia/odmowy.

      Usuń
    4. Udało się coś wskórać ?

      Usuń
  18. Nie mogę przejść danych osobowych,mimo, że sprawdzałam ich poprawność

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zaznaczyłeś wszystkie zgody? To mnie blokowało..

      Usuń
  19. Czy z tej kwoty 100 zł, które dostaniemy na konto bankowe należy się jakoś rozliczyć z fiskusem? Czy trzeba od tego zapłacić podatek belki 19%?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Premia do 2000 zł nie podlega pod podatek.

      Usuń
  20. Dzięki Mr.Złotówa :)
    pożyczka zaciągnięta, taraz tylko pamiętać o spłacie i cieszyć się łatwą stówką.

    OdpowiedzUsuń
  21. Numer konta po weryfikacji złotówką sam się uzupełnił

    OdpowiedzUsuń
  22. Piszecie: po zalogowaniu kliknij tam w "TWÓJ PROFIL" i dalej wybierz opcję "edytuj dane"). Chyba coś zmienili, bo ja po zalogowaniu mam jedynie "Moje dane", a w zakładce "Rachunek bankowy" widnieje numer rachunku z którego wysłałem przelew potwierdzający i na które przelano mi 850 zł pożyczki (wnioskowałem oczywiście o 3 tys)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko poszło dobrze. Mam tylko jedno pytanie, które mnie trapi. Czy jak logujecie się na bluebonus to w zakładce twoje aktywne bonusy to nic tam nie macie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nic tam nie mam. Czy tak jest prawidłowo?

      Usuń
    2. Tak rzekomo może być. To żaden problem.

      Usuń
  24. podbijam pytanie jednego z forumowiczów czy z przyznanego bonusu trzeba sie rozliczać z US?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma potrzeby rozliczania podatku przy nagrodach o wartości nieprzekraczającej 2 tys. zł. To tzw. sprzedaż premiowa która nie podlega opodatkowaniu.

      Usuń
    2. Dziekuje.

      Usuń
  25. nie mogę przejść rejestracji bo najpierw nie przyszedł meil zwrotny a jak wypełniłam po raz drugi to mam komunikat że"ten meil nie może być użyty do rejestracji" o co chodzi???

    OdpowiedzUsuń
  26. Oferta fajna, choć mnie powstrzymuje wyrażenie zgody na marketing bezpośredni przez bluemedia i ich partnerów (dwie ostatnie zgody wymagane regulaminem).
    Czy możemy je jakoś łatwo i z pozytywnym skutkiem wycofać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po udziale w promocji zgody możesz wycofać. Z BlueMedia korzystałem przez dłuższy czas (z robota finansowego do opłacania rachunków) i bez problemowo.

      Usuń
  27. Ciągle wyrzuca mi błąd "sprawdź poprawność danych" na 2giej zakładce wniosku o pożyczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przed chwilą wniosek złożyłem bez przeszkód.

      Usuń
  28. Ja sobie odpuszczam takie dziwne promocje. Po wpisaniu na stronie promocji danych do rejestracji wyskakuje komunikat "Ten mail nie może być użyty do rejestracji."
    Próbowałem z dwoma e-mailami, więcej nie próbuję. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie bez problemu. 3 osoby w rodzinie i 3 pożyczki wypłacone.

      Usuń
  29. Ja bym uważał na tę ofertę- takie ostrzeżenie z innego forum:

    Michał 16 października 2019 at 19:01

    "Jestem byłym klientem tej firmy, od wzięcia pierwszej i jedynej pożyczki minął już prawie rok i do dziś otrzymuję sms’y z propozycją pożyczki. Jest to nachalne i pomimo wielokrotnego kontaktu i domagania się usunięcia mojego profilu z bazy danych i potwierdzeniu przez nich, że usunęli wciąż otrzymuję sms’y. Odradzam każdemu branie pożyczek w tak żałosnych firmach. Jeśli ktoś potrzebuje na szybko kasę to już lepiej się przełamać i pożyczyć od rodziny czy przyjaciół niż później usuwać z telefonu dziesiątki sms’ów z promocjami ofertami i całym tym śmietnikiem".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja skorzystałem już z 5 takich chwilówek w różnych firmach (w tym Netcredit). I mam spokój. Zero spamu czy smsów. Wszystko to umiejętna kwestia zarządzania zgodami. A jakbym miał wierzyć w to wszystko co ludzie piszą w internecie to bym wyjechał żyć na Syberię.

      Usuń
  30. Czy zaciągnięcie tej chwilówki oznacza wpisanie do BIK?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście mam obawę przed tego typu pożyczkami, od czasu kiedy zobaczyłam filmik na youtube gdzie dziewczyna przestrzegała przed zaciąganiem pożyczek/ chwilówek bo gdy chciała zaciągnąć kredyt na mieszkanie podobno odmówiono jej i stwierdzono, że skoro “nadużywa” pomocy ze strony banków znaczy że może okazać się niewypłacalna.

      Usuń
  31. A u mnie pojawia się komunikat - Nie możesz złożyć wniosku o pożyczkę
    Nie możemy udzielić pożyczki z powodu wewnętrznej polityki firmy.
    Ktoś ma tak samo ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo

      Usuń
    2. U mnie to samo. Ktoś wie dlaczego tak się dzieje?

      Usuń
  32. Do kolegi anonima z 10.29 ja po złożeniu wniosku i wyslaniu przelewu weryfikacyjnego otrzymalem taka wiadomosc; Dzien dobry!Z przykroscia informujemy,ze Twoj wniosek o pozyczke nie zostal zaakceptowany zgodnie z nasza wewnetrzna polityka udzielania pozyczek.Net Credit jak myslicie po weekendzie spróbować ponownie z wnioskiem?

    OdpowiedzUsuń
  33. A nie obawiacie się że później na te Wasze dane osobowe firma będzie sobie zaciągać kolejne kredyty na Wasze konta . Nie żebym był w jakiejś totalnej opozycji do tego typu ofert ( bo z bankowych promocji korzystam bez oporu ) ,ale tu jednak zapala się jakaś żarówka ostrzegawcza. Co o tym myślicie . Jaka jest wiarygodność tego typu firmy . Mr. Złotowa może coś więcej napisać ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką obawę można mieć wobec każdej instytucji, firmy czy osoby, która dysponuje naszymi danymi. A są to urzędy wszelkiej maści, banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, telekomy, uczelnie, różne firmy (sprzedawcy). Jednak by doszło do przestępstwa (bo takim byłoby zaciągnięcie jakiegokolwiek zobowiązania), to muszą być zrealizowane 3 kwestie: ktoś musi mieć dostęp, odpowiednią wiedzę i wolę. Na szczęście wszystko naraz zbiega się rzadko. Tu też skorzystanie z pożyczki możliwe jest wyłącznie poprzez przelew weryfikacyjny (a do wykonania takiego przelewu dostęp ma tylko klient).

      Osobiście należę do osób zachowawczych i ostrożnych. Wydaje mi się, że wobec najbliższego otoczenia to ja dość późno zaczynałem z takimi rzeczami jak zakupy na Allegro czy płacenie kartą. Ale też staram się unikać zakładania negatywnych scenariuszy. Po prostu długo się przyglądałem ;) Co do tego typu ofert, jak darmowe pożyczki, to nie jest to nowość i już kiedyś (z 2-3 lata temu) skorzystałem w innej firmie - w celach czysto testowych. Przebiegło wszystko w porządku i przez ten okres od spłaty pożyczki nie mam cienia podejrzeń, żeby coś było nie tak.

      Jeśli chodzi o samą firmę Net Credit, to działa już od 2011 r. (może nie znam rynku tak dobrze, jak bankowego, ale tę markę i jeszcze kilka innych kojarzyłem już wcześniej) i należy do Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych, której działalność ma na celu ustalenie wspólnych standardów funkcjonowania na rynku (to organizacja dobrowolna). No i oczywiście podlega regulacjom prawnym (np. włącznie z RODO).

      Usuń
  34. Mam podobnie. Natychmiast po wpisaniu wszystkich danych i wcisnieciu enter wyskoczyl mi komunikat, ze wniosek odrzucony (wnioskowalam o 400 zl) i dostalam maila o tresci:

    "Z przykrością informujemy, że w tym momencie nie możemy zaoferować Ci pożyczki za pośrednictwem www.netcredit.pl.

    Pamiętaj jednak, że każdy wniosek rozpatrywany jest indywidualne. Dlatego zapraszamy do złożenia wniosku w przyszłości, jeśli znajdziesz się w podobnej potrzebie.".

    I niemal natychmiast dostalam na skrzynke jakis spam (reklamy chwilowek).

    Mysle, ze to jakas sciema sluzaca wyciagnieciu danych osobowych i ostrzegam przed taka szemrana promocja.

    Gdzie moge wycofac wszystkie zgody?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem tak samo. Niemal od razu po odrzuceniu zadzwoniłem do konsultanta i wycofałem wszystkie zgody, odezwała się tak zachrypnięta Pani, że miałem wrażenie, że gadam z robotem. Z reklamami to się zgadzam - przychodzą natychmiast.

      Usuń
  35. A u mnie taki komunikat: Wniosek odrzucony! Niestety, nie możemy udzielić Ci pożyczki.

    OdpowiedzUsuń
  36. To jest jakiś dramat. Złożyłem wniosek o pożyczkę 300 zł i od razu komunikat, że z powodu wewnętrznej polityki firmy nie mogą mi jej udzielić. W marketingu natomiast są tak szybcy, że chyba lepszych nie ma. Od założenia konta do jego likwidacji i wycofania wszelkich zgód minęło może 10 minut, a już 2 reklamy zdążyłem dostać. Nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziaj miałem to samo - pewnie przerosła ich ilość 100 do wypłacenia.

    OdpowiedzUsuń
  38. Złożyłem 3 wnioski (żona, teściowa i ja). Wszyscy dostaliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  39. Pożyczka wzięta, wszystko przebiegło sprawnie i szybko. Numer konta do wypłaty 1000 zł uzupełniony. Jedyne jaka mnie nachodzi refleksja to to żeby nie spłacać na ostatnią chwilę zwłaszcza gdy dzień spłaty przypada na dzień wolny od pracy a konto w innym banku. Bo z tego co widzę to rachunek do spłaty jest w Millennium.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie koledzy jak to jest z tym numerem konta do spłaty bo nigdzie nie ma jasno napisane ze spłaty proszę dokonać na numer taki a taki jedyny numer konta jaki widnieje to w przesłanym pdf pt harmonogram i ów nomer konta milenium znajduje sie w gornym prawym rogu.

      Usuń
    2. Dzisiaj spłaciłem, po 17 dniach. Metoda spłaty jest bardzo prosta. W zakładce moja pożyczka jest specjalny przycisk w kolorze pomarańczowym - Spłać pożyczkę. Po kliknięciu wybieramy nasz bank z dużej liczby dostępnych tam instytucji. Spłata pożyczki realizowana jest przez przelew expresowy Blue Media. Po wybraniu banku zostajemy przekierowani na jego stronę, logujemy się i potwierdzamy przelew. Wszystkie niezbędne dane są już automatycznie wpisane tzn. nr konta, tytuł przelewu wraz z numerem naszej pożyczki. Niczego więcej nie trzeba i nie należy uzupełniać, wystarczy potwierdzić przelew. Po spłacie pożyczki dostałem smsa z Net Credit z podziękowaniami za spłatę pożyczki, oraz maila z Blue Media o zarejestrowaniu zlecenia płatniczego a także maila z Net Credit potwierdzającego spłatę pożyczki wraz z zaświadczeniem w pliku pdf.

      Usuń
  40. U mnie 14 dni już minęło. Pożyczka spłacona Blikiem. Przyszedł SMS i email z potwierdzeniem spłaty. Elegancko. Tak więc czekam na stówkę.

    OdpowiedzUsuń
  41. A i teraz widzę, że w mailu jest jeszcze zaświadczenie o spłacie. Profesjonalnie. Bo w bankach trzeba za to płacić.

    OdpowiedzUsuń
  42. Czy ktoś teraz otrzymał ten kredyt czy już wszystkie odrzucają ?

    OdpowiedzUsuń
  43. Ostrzegam przed podawaniem danych. Mężowi przy dochodzie ponad 7 tys. odrzucili i natychmiast zasypują ofertami innych pożyczkodawców. U mnie przy mniejszym dochodzie - tez odrzucona. Nie polecam. SPM i na mila i sms-em.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wniosek został odrzucony po przelewie 1 zł to być może chodzi o jakieś różnice w danych. U mnie tak było. Po kolejnym wniosku i przelewie z innego banku pożyczka została mi przyznana.

      Usuń
  44. U mnie niestety wniosek też odrzucony z informacją identyczną, jak pisano wcześniej. Myślicie, że można spróbować jeszcze raz? Czy moje dane są już "spalone" w ich bazie danych?

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam
    Mr Złotówa dziwię sie że rekomenduje pan takie dziwne strony. Ten Netcredit jest chyba tylko po to by wyciągnąć dane osobowe. Mój wniosek został odrzucony z powodu polityki wewnętrznej firmy a od wczoraj dostałem z 10 maili z innych firm oferujących chwilówki. Profil usunąłem z netcredit, ale nie dostałem już potwierdzenia, że został on usunięty i dałem do wiadomosci ich iod, że cofam swoją zgodą na dane osobowe, a nadal przychodzą maile z innych firm. Rejestrując się tam robicie to na włąsne ryzyko,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoszenia o promocji od Czytelników + opinie po poprzedniej edycji promocji BlueBonus (z tym samym pożyczkodawcą), kontakt z organizatorem i uzyskane informacje o statystykach akceptacji wniosków, no i do tego osobisty test. Sporo było przesłanek za prześwietleniem tej promocji. Liczba zgłoszeń o nieprzyznaniu pożyczki jest większa niż na początku, ale wydaje mi się proporcjonalna do zainteresowania promocją. Niestety w przypadku promocji z pożyczką, jak tutaj, czy w bankowych promocjach z kartą kredytową, w odróżnieniu od promocji kont bankowych, jest większe ryzyko nieotrzymania produktu (bo firma pożyczkowa czy bank bierze pod uwagę wiele kryteriów).

      Usuń
    2. U mnie pożyczka przyznana. Maili brak. Zobaczymy jak będzie dalej.

      Usuń
  46. Nie do konca sie z tym zgodze, bo informacje o odrzuceniu dostalam natychmiast, a firma wcale nie prosila o wiele danych. Poza tym zadeklarowalam na tyle wysokie dochody i wnioskowalam o niewielka kwote, ze to w ogole nie powinno byc problemem.

    OdpowiedzUsuń
  47. U mnie pożyczka wczoraj przyznana. U żony odmowa. Dziś jeszcze składa teść. Zobaczymy czego będzie więcej.

    OdpowiedzUsuń
  48. Zarejestrowałam się wczoraj w BlueBonus, wczoraj i dziś odmówiono mi pożyczki, wczoraj wnioskowałam o 3000 a dziś o 300 zł. Zadzwoniłam na infolinię i powiedziano mi, że mam spróbować jutro po 24h od poprzedniego wniosku. Czy wystarczy się do dziś (11.1219) zarejestrować w BlueBonus, a pożyczkę można wziąć później - do iluś tam dni od rejestracji w BlueBonus?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosek powinien być złożony też do 11.12.

      Usuń
  49. Coś poszło nie tak. Po rejestracji przyszedł mail "aktywacja konta w BlueBonus", aktywowałam. Potem przyszedł mail "Wstępne informacje dotyczące rejestracji" który zaczynał się tak: Prosimy dokończ rejestrację, abyśmy mogli przedstawić Ci decyzję w sprawie Twojego wniosku o pożyczkę.
    Zaloguj się na netcredit.pl". Zalogowałam się i wyskoczył "Wniosek o pożyczkę" do wpisania różnych danych m.in. PESELU. Niestety dalej nie poszło, bo piszą, że "jest już taki PESEL w bazie". No oczywiście że jest, bo przy tej aktywacji konta go podawałam 5 minut wcześniej (NA 100% nigdy nie byłam klientem tej firmy). I co teraz? Mogę po zalogowaniu edytować swoje dane, wpisałam numer swojego konta i nie wiem, co dalej. Nie otrzymuję kolejnych maili, a już na pewno nie maila w którym byłaby mowa o jakimś przelewie weryfikacyjnym :-(

    OdpowiedzUsuń
  50. Do tych którzy narzekają, że nie dostali pożyczki i twierdzą, że to skandal. Pamiętajcie że firmy pożyczkowe też nie są samobójcami i nie udzielają pożyczek każdemu jak leci. Po to sprawdzają np. BIK. I też mają swoje algorytmy i zasady liczenia zdolności kredytowej.

    OdpowiedzUsuń
  51. Linki nie działają!

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie otrzymałem kredytu bez uzasadnienia w związku z tym także bonusu A dane osobowe są nadal wykorzystywane skrzynka jest zasypywana mailami i mnóstwo telefonów

    OdpowiedzUsuń
  53. Czy ktokolwiek otrzymał już bonus? Tomasz P

    OdpowiedzUsuń
  54. Odpowiedzi
    1. U mnie wniosek złożony 18.11. Póki co bonusu brak, ale jeszcze trochę czasu mają.

      Usuń
    2. Ok, Mr. Złotówa co radzisz? Pisać reklamację? Czas na przesłanie kasy minął w tamtym tygodniu. Czy masz może jakieś info i sprawa lada moment się ruszy?

      Usuń
  55. I jak z tym bonusem? Pojawił się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt się nie chwali że bonus wpłynął na konto, także trzeba założyć że nikt jeszcze nie dostał mimo upływu 28 dni.

      Usuń
  56. Dostał ktoś bonus czy składacie reklamację.... Bo miał być wypłacony do 28 dni od zawarcia umowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie. Ale u mnie jeszcze mają czas.

      Usuń
    2. Na stronie bluemedia napisane jest że do 31.12.2019 będzie informacja. Tomasz P.

      Usuń
    3. W którym miejscu, bo jakoś nie mogę odnaleźć.

      Usuń
  57. Zarejestrowałam się na stronie promocji przez linka umieszczonego przez Złotówkę we wpisie. Wnioskowałam o kredyt. Wniosek odrzucono. Następnego dnia zawnioskowalam kolejny raz o wyższa wyższą kwotę. Kredyt otrzymałam. Mąż przeszedł te samą drogę z tym że kredyt dostał za pierwszym podejściem. On dostał info na temat tego że otrzyma bonus a ja nie. Po spłacie mąż dostał zaświadczenie w pdf o spłacie, a ja nie. Czy fakt iż nie otrzymalam kredytu po złożeniu pierwszego wniosku ma prawo mieć wpływ na otrzymanie bonusu? Nie widzę nigdzie takiej informacji. Jest tylko info że ma być to pierwsza pożyczka w net credit. Ktos może coś podpowiedziec?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykluczano tylko posiadaczy pożyczek (pkt. 2.3.3 w regulaminie)

      Usuń
  58. A to zaświadczenie o spłacie jak można dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadzwoniłem na infolinię z prośbą o wysłanie emaila. Akurat w dniu kiedy ja spłacałem mieli "awarię systemu" :) :) otrzymałem email z potwierdzeniem. Tomasz P.

      Usuń
    2. Zaświadczenie u mnie przyszło bez problemu. Gorzej sprawy maja się z premią. Cisza.. :(

      Usuń
  59. Na stronie bluemedia napisane jest że do 31.12.2019 będzie informacja. Tomasz P.

    OdpowiedzUsuń
  60. U mnie wpadł bonus dzisiaj, wnioskowalam 28.11

    OdpowiedzUsuń
  61. U mnie bonusu nie ma i w związku z sesjami eliksir do poniedziałku nie będzie. Pachnie oszustwem

    OdpowiedzUsuń
  62. Dziś wpadł bonus :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Mr.Złotówa, niespłacenie pożyczki w 14 dniach od jej przyznania daje premię 100 zł.
    Czy chodzi tu o dni robocze? Pożyczkę dostałem 5.12 czy jak teraz spłacę ją otrzymam premię ? Z góry dzięki za podpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczą się dni kalendarzowe (a nie robocze). Zatem możesz już spłacać ;)

      Usuń
  64. Spłaciłem pożyczkę przez bluemedia. Dostałem od nich na maila wiadomość "zarejestrowaliśmy twoje zlecenie płatnicze dla ADcredit (spł)" W historii banku tej operacji numer konta bankowego różni się od tego który podesłał netcredit w harmonogramie spłaty. Żadnego maila potwierdzającego spłatę ani smsa z podziękowaniem nie dostałem. Czy ja wysłałem pieniądze gdzieś źle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli robiłeś szybki przelew poprzez panel NetCredit to idzie to przez inny rachunek niż podany w umowę ale trafi na właściwy. Tak działają przelewy natychmiastowe Blue Media.

      Usuń
    2. Dzięki, uspokoiłeś mnie :) fajnie by było jakby jednak dawali jakoś znać że kredyt jest spłacony

      Usuń
    3. ja dostałem emaila i SMS

      Usuń
  65. Właśnie przyszedł przelew od BM. Jak miło :)

    OdpowiedzUsuń
  66. 100 zł jest na koncie :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Wpadła stówka :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja rownież przed chwilą dostałem :)

    OdpowiedzUsuń
  69. 100 zł przyszło :) Pożyczka wzięta 4 grudnia, spłacona 19 grudnia.

    OdpowiedzUsuń
  70. Z Net Credit dzisiaj 100,00 PLN na koncie.
    Uczciwe podejście w przeciwieństwie do Twisto gdzie nie ma ani obiecanach 100 punktów ani takiej karty jaka była zamówiona (zamiast czarnej przysłali żółtą bo u nich wszystko chyba jest na odwrót).

    OdpowiedzUsuń
  71. Już zacząłem wątpić czy będzie ta kasa. Choć kilka dni jeszcze mieli. Ale jest! Dziś wpłynęło 100 zł.

    OdpowiedzUsuń
  72. Wczoraj blikiem spłacona pożyczka. Od razy sms i mail z informacją o spłacie. Dziś 100 zł na koncie. To ja rozumiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  73. Pożyczkę wziąłem 05.12. Wczoraj spłata i dzisiaj miła niespodzianka, 100 PLN na koncie. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Pożyczka wzięta 3.12. Spłacona 19.12. 100 zł jak nie było, tak nie ma... Widzę, że osoby które brały później już nawet dostały.

    OdpowiedzUsuń
  75. Odpisali mi że po 20 stycznia będzie wypłacana premia bo jakiś problem był z numerem bankowym. Był w złym formacie, tak to przynajmniej zrozumiałam.

    OdpowiedzUsuń
  76. Pożyczka wzięta 04.12. spłacona 30.12. a 100 zł(do dziś-02.01.) brak.

    OdpowiedzUsuń
  77. U mnie wzięta 1.12 i też bonusu brak. Trzeba pisać reklamację.

    OdpowiedzUsuń
  78. U mnie wzięta 5.12., spłacona 21.12., również 100 zł nie ma, mają czas do jutra, jeśli po weekendzie pieniędzy nie będzie to trzeba składać reklamację.

    OdpowiedzUsuń
  79. Brałem 4 grudnia,spłaciłem 30 a do dziś 3 stycznia 100 brak.Jak to reklamować?

    OdpowiedzUsuń
  80. pożyczka wzięta 05.12, spłacona 30.12 . Niestety bonusu nie ma na koncie :( Czy składał ktoś reklamację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reklamacja na mail: info@bluebonus.pl

      Usuń
    2. U mnie reklamacja rozpatrzona po4l 4 dniach. Właściwie to szybciej bonus wpłynął niż odpowiedź przyszła.

      Usuń
  81. @Iwona 3 stycznia 2020 17:07, otrzymałaś premię ? Pożyczę wzięłam 5.12, spłaciłam 31.12, reklamacja 01.01, odpowiedź od bluebonus.pl że sprawa w rozpatrzeniu i premii brak. Czy ktoś kto składał reklamację na przełomie roku otrzymał bonus ?

    OdpowiedzUsuń
  82. dzisiejsza odpowiedź na reklamację :
    Witam
    premia zostanie wypłacona po 20 stycznia 2020 ponieważ w momencie upladowania bonusów dla użytkowników na Państwa profilu nie był uzupełniony numer rachunku bankowego w formacie Iban
    Przepraszając za niedogodności

    Pozdrawiam
    Zespól Blue Bonus

    OdpowiedzUsuń
  83. @ Anonimowy10 stycznia 2020 13:41 Pożyczkę wzięłam 5.12, spłaciłam 30.12, reklamacja 3.01. Odpowiedź na reklamację 7.01 że sprawa w rozpatrzeniu. Dziś mamy 18.01 i premii brak. Nr rachunku z Ibanem mają od listopada. Jak ktoś otrzyma premię niech da znać. Z góry dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  84. Wczorajsza odpowiedź tyle ze strona promocji już nie działa "
    Witam
    Uprzejmie proszę o uzupełnienie numeru rachunku bankowego na Państwa profilu ponieważ nie mamy możliwości dokonania przelewu premii
    Numer rachunku bankowego należy uzupełnic w formacie Iban tzn 26 cyfrowy ciąg cyfr rachunku poprzedzic dopisaniem przedrostka PL
    Pozdrawiamy
    Zespół Blue Bonus"

    OdpowiedzUsuń
  85. Jest 100 zł na koncie, otrzymane po reklamacji zgodnie z zapewnieniem, że będzie po 20. stycznia.

    OdpowiedzUsuń
  86. Wpłynęło dzisiaj 100 zł po reklamacji

    OdpowiedzUsuń
  87. u mnie się wykpili :(
    "Analizując Państwa zgłoszenie reklamacyjne ustalone zostało iż przystępując do zawarcia umowy pożyczki nie skorzystali Państwo z linku promocyjnego platformy Blue Bonus.W związku z powyższym reklamodawca nie może uznać zgłoszenia reklamacyjnego"

    OdpowiedzUsuń